Looks like something didn't work quite right. Please reload this page.
Restaurants
Amsterdam
City Centre
Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein)
Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein) Reviews

Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein)

Sushi, Japanese, Asian, Seafood

Photo of restaurant Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein) in City Centre, Amsterdam
Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein) is not bookable via Quandoo. To make a reservation, contact the restaurant using the details below.

Reviews of Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein) (1,581)

Read what people think about Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein). All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein) before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein) and book a table with confidence!

4.5/6

1,581 reviews

4.5/6

1,581 reviews

Food:Great
Atmosphere:Pleasant
Service:Great
Value for money:Good value
Waiting time:Very Good
Noise levels:Pleasant
6515
5485
4230
3135
2115
1101
Most recent
  • Most recent
  • Highest rated
  • Lowest rated
"Average"
3/6
Bas d.5 years ago · 1 review

Veel ste druk ! Weinig personeel, en elk gerecht kwam te laat of niet. Ik zou naar een andere Sumo gaan.

"Not good "
2/6
Irene B.5 years ago · 1 review

Weinig service en aandacht. We werden veel vergeten en overgeslagen.

"Very good"
5/6
Joyce R.5 years ago · 1 review

Je kon merken dat er tafels waren weggehaald Ik vond de prijs niet extreem duur

"Not good "
2/6
Delia v.5 years ago · 1 review

Personeel was niet vriendelijk en het eten was niet lekker zonde van mijn geld..

"Excellent"
6/6
Melissa o.5 years ago · 1 review

We hebben heerlijk gegeten bij Sumo. Snelle service en vriendelijke bediening.

"Good"
4/6
Soraya S.5 years ago · 1 review

Ik was met twee kinderen en we hebben genoten. Eten was snel en lekker. Iedereen hield goed rekening met de maatregelen.

"Good"
4/6
Danisha J.5 years ago · 2 reviews

De ronde tafels stonden beetje te dicht tegen elkaar aan.

"Not good "
2/6
J L.5 years ago · 1 review

The meat we ordered was past the expiration date. Very salty foods after you had meal.

"Good"
4/6
Grace V.5 years ago · 1 review

Prima restaurant. Niet alles top maar oké. Mooie lokatie/ aankleding

"Good"
4/6
Remco v.5 years ago · 1 review

Mooie ruimte en mooi uitzicht over de gehele zaal vanaf het balkon. Bediening was erg professioneel. Digitale menukaart, waardoor de wachttijd aanzienlijk wordt verkort. Ik kom zeker terug.

"Awful"
1/6
Oualid G.5 years ago · 1 review

Gisteren daar gegeten mijn vriendin proefde al een stukje rouwe kip. Enorme buikgriep gekregen wil graag geld terug

"Average"
3/6
Yordany M.5 years ago · 1 review

De eten was wel goed, alleen het duurde lang om de eten op tafel te hebben. Als laatste wilde we een fruit eten maar duurde zo lang dat we gewoon zijn weg gegaan

"Good"
4/6
Britt V.5 years ago · 1 review

Goed gegeten, bediening was niet best. Hebben geen woord gewisseld en kon geen lachje van af

"Average"
3/6
Elise H.5 years ago · 1 review

Met een groep van zeven meiden gegeten. Bij aankomst werden de drankjes snel opgenomen. Na vraag om de huiswijn werd de duurdere fles op tafel gezet (zonder ons geweten), maar zelfs het openen van de fles was lastig voor het personeel. Toen we tijdens het afrekenen iets hierover zeiden, werd het opgemerkt als een aanval. Eten stond snel op tafel en smaakte goed.

"Excellent"
6/6
Bruna C.5 years ago · 1 review

We hebben een gezellige avond gehad! Alles was perfect zoals altijd!

"Very good"
5/6
Tess H.5 years ago · 1 review

Het was erg gezellig en lekker gegeten! Wat een top restaurant!

"Not good "
2/6
Kikka T.5 years ago · 1 review

Long waiting and bad service . The waiters didn’t know the tables ,they were walking around without a porpoise, laughing and so. They brought our food to another table and after they realized it they took the plate to the cassa And then to us . I sent it back of course ...you charged me 2 euro per table for the corona virus and then you served me food that other people might have touched ? Horrible and disgusting

"Not good "
2/6
Murat K.5 years ago · 1 review

Eten niet op tijd komen lang wachten voor eerste hapjes

"Good"
4/6
Fouad R.5 years ago · 1 review

2 euro corona-fee? Really? Other restaurants are happier to welcome guests again....

"Excellent"
6/6
Fadi S.5 years ago · 1 review

Great service, delicious food, lovely atmosphere. I had a lovely time.

"Average"
3/6
Michael M.5 years ago · 1 review

Food, vibe and interior are very good! Food took long to arrive and kitchen closed without bringing out our last order. Dinner felt a little rushed. Would prefer it if the restaurant would give more time to order or at least communicate the time frame of ordering before reserving a table.

"Excellent"
6/6
Chantal C.5 years ago · 1 review

Goede bediening en lekker eten, fijne sfeer in het restaurant!

"Good"
4/6
Fred H.5 years ago · 1 review

Attente bediening en gewoon lekker gegeten. Eerste "uitje" sinds corona

"Good"
4/6
Janine V.5 years ago · 2 reviews

Gezellig restaurant, lekker eten , goed locatie. Drankjes wel erg duur

"Very good"
5/6
Pleun V.5 years ago · 1 review

Super lekker! Gelukkig Niks over te klagen. Zag er leuk uit

"Very good"
5/6
Joëlle V.5 years ago · 3 reviews

Goede service en vriendelijk personeel. Zeker nog eens als we hier zijn

"Good"
4/6
Celine O.5 years ago · 1 review

Interieur was bombastisch op de goede manier met opvallende details. Ambiance was een beetje verstoord door het constante geluid van het brandalarm maar ik ga ervan uit dat dit niet elke dag gebeurt. Waarom er geen water bij de Japanse thee kon worden geschonken was redelijk apart, en een glaasje kraanwater om medicijnen in te nemen was ook niet mogelijk helaas. De iPads die werden gebruikt bij het bestellen maakten het makkelijk om het eten overzichtelijk te bestellen en over het algemeen was de sushi lekker en kwam het snel naar de tafel.

"Awful"
1/6
Jordi L.5 years ago · 1 review

Drama. Diverse gerechten die we besteld hadden kwamen niet aan. Op een gegeven moment ging het brandalarm af, waarbij ons verteld werd dat we konden blijven zitten. Een technische storing kan gebeuren, maar als vervolgens niemand meer info geeft over hoe lang het nog gaat duren of dat er aan gewerkt wordt ben je er al snel klaar mee. Überhaupt kwam er nauwelijks nog iemand aan je tafel in de 15 min dat we in de herrie zaten. Na 15 min waren we er zo klaar mee dat we hebben betaald en weg zijn gegaan. Bij het afrekenen kwam er net aan een klein excuusje over het (nog steeds afgaande) alarm. Als kers op de taart werden we buiten teruggeroepen met de mededeling dat we niet betaald hebben. Heel gezellig allemaal. Wij komen hier nooit meer.

"Very good"
5/6
Chiquita K.5 years ago · 1 review

Great service, good food, good atmosphere, music, definitely will comeback soon

"Excellent"
6/6
Virgil M.5 years ago · 1 review

Heerlijk eten. Alleen bij de geflambeerde zalm mag wel iets meer saus overheen

"Good"
4/6
Nizayli B.5 years ago · 1 review

Het eten was heel lekker, alleen best wel duur geworden.

"Very good"
5/6
Amy A.5 years ago · 1 review

Lovely staff and a great location. Will surely come back again.

"Very good"
5/6
Kiki B.5 years ago · 1 review

Lekker eten en snelle bediening. Ik kom hier graag nog een keer!

"Very good"
5/6
Aviva D.5 years ago · 15 reviews

Heel fijn Sumo restaurant. Is wat minder coronaproof dan Vijzelstraat, omdat weinig serveerders met een mondkapje rondlopen. Wel is er afstand tussen de verschillende tafels.

"Not good "
2/6
Elyse v.5 years ago · 1 review

Kort tijdsslot waardoor je weinig gangen kan doen maar je wel de volle mep betaald. Ook betaal je 2 euro extra vanwege corona? Is niet veel, maar slaat nergens op. Het eten was al duur genoeg voor de 3 gangen.

"Good"
4/6
Dieuwke v.5 years ago · 1 review

Prima, lekker gegeten. Drankjes aan dure kant. Handig om via tablet te bestellen.

"Excellent"
6/6
Reishira A.5 years ago · 1 review

Very friendly and polite staff especially at the bar upstairs.

"Awful"
1/6
Nadira M.5 years ago · 1 review

2x verkeerde bestelling geleverd. Kregen niks wat we hadden besteld. Alles kwam koud en laat aan. Kortom niet kunnen genieten en uiteindelijk maar 1 ronde echt kunnen eten!!!!

"Very good"
5/6
Saliha E.5 years ago · 1 review

Ik eet al langer dan 10 jaar bij Sumo. Het eten is heel hard achteruit gegaan. Het was een ware teleurstelling. Nooit meer voor mij. Kwantiteit boven kwaliteitervaring. Het eten werd later geserveerd dan gewend, terwijl dineertijd is ingekort van 2 uur naar 1,5 uur. Iedere keer minimaal 20 minuten wachten nadat het bestellingsformulier afgegeven is. Dikke thumbs down. Alles smaakte slechter dan gewend. Sushi leek wel van de albertheijn, nauwelijks avocado in de californiaroll bijv maar wel 1 grote bom rijst. Heb het met moeite naar binnen gewerkt. Never again Sumo! Shame on you.

"Awful"
1/6
priscilla k.5 years ago · 1 review

We hadden anderhalf uur de tijd. Na 45 minuten nog steeds geen eten. Kregen we continu verkeerde bestelling. Heb minstens 10 keer moeten zeggen is niet van ons. Nog een hele discussie met een meneer over de tablet. Dat we al een tweede ronde hadden besteld maar ik had alleen aangevinkt alvast voor de tweede ronde maar nog niet op bestellen gedrukt en we de eerste ronde nog niet eens hadden gehad. Meneer ging het uitzoeken is er niet meer op terug gekomen. Jammer zolang niet uit eten geweest. Eindelijk weer voor je verjaardag kan je er niet eens van genieten. Enorm balen. Overigens wel enorme excuses van het meisje die onze tafel deed. Zij kon er natuurlijk ook niks aan doen.

"Good"
4/6
John v.5 years ago · 1 review

Heel goed, mooie zaak, prima bediening. Online reserveren ging ook prima!

"Awful"
1/6
Jeroen v.5 years ago · 1 review

Met alle gasten een uur zitten wachten op eten. Bestellingen kwamen niet door vanwege het de tablets.. Personeel bleef ontwijken en gezellig kletsen. Wij hebben uiteindelijk maar onze spullen gepakt en zijn weggegaan.

"Very good"
5/6
Anouk M.5 years ago · 1 review

Heerlijk gegeten! Snelle service en verse sushi. Ook werkt het bestellen met de iPad heel prettig.

"Excellent"
6/6
Lisanne A.5 years ago · 1 review

De maatregelen rondom het coronavirus werden goed nageleefd. Personeel was vriendelijk en het eten zoals altijd heerlijk!

"Not good "
2/6
Lotte v.5 years ago · 1 review

2 euro extra betalen voor "coronamaatregelen" die niet genomen worden en prijzen verhoogd sinds heropening. Kwaliteit van het eten was ok.

"Very good"
5/6
Jeremy L.5 years ago · 1 review

Nice food and a fair price considering the market and area. Service was fine and waiting time was good. I would definitely come here again for sushi!

"Excellent"
6/6
Kabir J.5 years ago · 1 review

Nice ! The food is amazing and good service. Thank you.

"Very good"
5/6
Albert V.5 years ago · 2 reviews

enigszins vreemde ervaring in de nieuwe corona situatie, de timeslot vonden we teveel ingekort om lekker uitgebreid te kunnen genieten van het mooie assortiment. n extra bijdrage van € 2 voor het schoonmaken van de tafel is onterecht.

"Average"
3/6
Jo P.5 years ago · 1 review

Some grilled dishes were served cold and the portions were obviously smaller and less tasteful than usual. Disappointed.

"Very good"
5/6
Myriam B.5 years ago · 1 review

My friends and I had a great time at Sumo! The food was delicious and the service was on point. I highly recommend it.

Earn cashback as you dine

Create a Quandoo account and earn €3 cashback.

Book a table and earn €1.50 cashback.

Leave a review and earn €0.50 cashback.