Reviews of Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein) (1,577)
Read what people think about Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein). All restaurant reviews are written by verified Quandoo diners. Learn more about Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein) before you go by getting tips and ratings from other restaurant-goers. With real-life reviews, you can see what other diners loved about Sumo - Amsterdam 4 (Leidseplein) and book a table with confidence!
1,577 reviews
1,577 reviews
- Most recent
- Highest rated
- Lowest rated
Lekker eten, zeker niks te klagen en voor herhaling vatbaar
Tijd om te diner is slechts 90 minuten. Erg kort als je gezellig wil tafelen met vrienden. Veel (bijna alles) van de warme gerechten was koud. Menukaart erg onoverzichtelijk. Prima gegeten, was het geweldig, NEE! Kom ik er weer, nee dat niet. Prijs kwaliteit verhouding, slecht.
Vrij duur voor wat je krijgt en duurde lang voordat we ons eten kregen, wel erg lekker.
You need to inform customers when they need to start and finish lunch. Not if someone comes at 3.30pm to hear that he came for dinner. Or just say that the lunch price is if you start before 2pm… what ever, just be clear. The waiter was very rude and said:”We need to so business here.” You dont say that to customers.
Service was slow and unprofessional. We had to wait 20 minutes for drinks. One dish never arrived. Duck was served raw. Most sushi was so-so and not fresh. A few dishes were alright but not enough to redeem the experience.
We hebben niet meer dan 5min gewacht op ons eten.. das fijn!
Het eten was rauw en bij de kip zaten er botjes in. Het personeel was onvriendelijk en het duurde erg lang voordat we ons drinken kregen. Ook werd er met bepaalde gerechten niet goed rekening gehouden met allergieën.
Heerlijk na dagje wandelen en buiten zijn heerlijk sushi’s en gerechten benodigd
Het begon een beetje stroef, we zaten buiten en ze hadden nog niet alle benodigdheden op tafel. Maar gaarne weg zijn we wel goed behandeld en zelfs wat extra gekregen
We werden de eerste 25 minuten dat we zaten volledig genegeerd. Vervolgens konden we geen drankjes bestellen. Toen dat wel mocht waren de drankjes fout en mochten we weer 20 minuten wachten. Echt afschuwelijke service… absolute afrader.
A really interesting experience - not! After ordering a la carte we are waiting for a very long time for nothing. The people around us got their rounds of sushi - even the people who arrived and ordered after us - several times…
Heerlijk gegeten, alleen water aan de duur kant maar verder prima
Eten was koud. Service was heel slecht. Ik moest heel lang wachten op eten en sommige gerechten kwamen niet.
Love concept served all you can eat. Was satisfied. Thanks!
Er waren veel fruitvliegjes aanwezig in het restaurant, de toiletten waren smerig. Het eten was lekker maar gerechten die goed warm horen te zijn waren allemaal lauw of zelfs koud.
Good food, would recommend meats and fish rather than sushi only
De bediening met name een jonge dame was zeer onvriendelijk! Zij gaf verkeerde informatie door, smeet het bestek op tafel en liep weg. Maar een andere jongen die kwam de boel weer redden Shout out naar hem voor het maken van een fijne avond voor mij
Heerlijk suchi lekker vlees en sfeer geweldig Kids ook te verdelen
Nogmaals een geweldige eet ervaring met mijn vriendje gegaan dit keer
Leuk restaurant, graag vaker heen, is favoriet! Vooral de sushi en mix grill concept
Leider hat das Sushi extrem nachgelassen .. auch die Preise sind übertrieben!
50eurp.p but have to share the food with flies. I would expect the experience supports the price tag.
The restaurant was pretty quite, however the service was slow, you would really have to order one after another if you wanted to get to 4 let alone 5 rounds. The offering of drinks only happened once after that the server was gone
Good service, nice selection of food, nice atmosphere! I'll recommend to friends.
Personeel was chagrijnig, eten was lauw, er waren veel vliegen die steeds op het eten gingen zitten
Restaurant eten sfeer en personeel alles perfect Zeker herhaalbaar. Wij komen zeker terug
The quality has really gone down over the last couple of years and honestly, it’s not really worth the very steep price anymore.
The place had a great atmosphere , the food was excellent , the “ trouble with the iPad ordering “ is just a tech problem , and is off course forgiven , but what made the night , was the service by especially the men . There was this sweet Hungarian waiter and the Filipino one , Caesar ! Those two and the Dutch guy made the evening complete . It all stands with the staff . The food can be excellent , but when it is brought to you by a grumpy waiter , it doesn’t taste . But at Sumo the staff was excellent ! Big shout out to Caesar and the Hungarian young waiter
Het eten was erg lekker en we hebben genoten daar!
Mooie locatie, het eten was echt heerlijk. Alleen het duurde echt mega lang. Voordat je je gerechtje kreeg. Waardoor de tablet gewoon door liep en je haast geen tijd meer had. We hadden ons drinken al maar nog geen 1e ronde gehad. Waardoor later alles te gelijk kwam. Dat was wat minder maar verder was alles echt heerlijk.
Heerlijk gegeten. Iedereen heeft van deze avond genoten Tot volgende keer
Goedenavond, wij zijn snel terug gekomen dat zegt al genoegen . Sushi heerlijk
Andere ervaring dan de vorige keren. Sushi kwaliteit, klant vriendelijk zijn en achteruit gegaan. Mocktail watermeloen duur voor wat je krijgt.
Enorm vriendelijk personeel. Eten was erg lekker, overall top tent
Heerlijk gegeten met mijn kinderen. Ik kom vaker met familie en vrienden. Super lekker
Prima all you can eat sushi restaurant. Geen aanmerkingen erop.
Overall great meal for a decent price. At first I was concerned about being able to get enough because you are limited to 4 orders per person for 5 orders. Since the nigiri came with just one piece per plate, that would not be that much. In the end, we ended up not even using all of our orders in the last round and being stuffed when we left. Enjoyed being able to order when we wanted using a table iPad. Only down side is that the sashimi was an additional charge.
Personeel was niet vriendelijk op 1 serveerster na. De rest gooit het eten op tafel, het eten is koud en smaakloos. Je eet geen 2 uur maar 90 minuten. Het was vergeleken met veel sushi restaurant in Amsterdam waar ik ben geweest echt niet lekker. Kom hier nooit meer terug.
Lovely restaurant, amazing food, beautiful decor and swift service. Such value for money especially for Asian cuisine, but no compromise on the food quality despite this. Make sure you arrive here with a healthy appetite as there is so much to try. I will definitely be returning!
eten opzich wel redelijk, rondes besteld krijg je, je hele ronde of maar een deel van je ronde! 2x niet alles gehad wat besteld was.. bediening had denk ik ook niet heel veel zin in om te werken op 1 persoon na! iedereen liep een beetje rond van het moet maar. niet bepaald uitnodigend dus denk ook niet dat er een vervolg komt bij deze locatie!
Eten was redelijk goed, maar staat niet in verhouding tot de prijs. Groot minpunt is dat de bediening niet zichtbaar en benaderbaar is. Het duurt lang voordat je de aandacht hebt en daardoor veel te lang wacht op je drankje
Goed gegeten. Ook bediening was prima. Kinderen hebben ook goed gegeten
Der Service war überfordert obwohl das Restaurant kaum besucht war.
Ik ben echt al jaren fan van sumo, maar helaas vind ik ze heel erg in kwaliteit achteruit gegaan. En dat terwijl ze mega duur zijn geworden.
Erg lekker gegeten bediening was top. Relaxte sfeer goed eten
Helaas is deze keer tegengevallen want het eten kwam nog steeds later en later
Heerlijk suchi gegeten . Was druk op Moederdag maar toch heerlijk gegeten
Het eten was best zout en ik had een vleesgerecht wat helemaal taai was. Verder was de sushi echt lekker en de service was ook goed. Over het algemeen prima gegeten
De obers weten niet wat ze serveren gerechten komen vaak koud aan bij onze tafel. Moet alles vragen servetten bestek etc. Was een matige service.
Heerlijk gegeten, maar jammer dat de bediening wat te traag was ondanks dat het extreem rustig was. Heb 3x moeten vragen om de rekening en uiteindelijk er zelf naar toe gelopen om te betalen.